Popolna zapora Ižanske ceste podaljšana
23. 08. 2013
Popolna zapora Ižanska cesta med križiščem s Peruzzijevo ulico in odcepom za Mateno bo, zaradi tehnične zahtevnosti projekta, po 25. avgustu 2013 podaljšana do predvidoma 30. oktobra 2013, saj narava del ne omogoča ureditve polovične zapore cestišča. Tehnično zelo zahtevna prenova Ižanske ceste bo občutno izboljšala prometne razmere in prometno varnost vseh udeležencev v prometu in omogočila konsolidacijo zemljišča za kasnejšo izgradnjo vakuumske kanalizacije.
V želji da bo cesta, ki jo dnevno v povprečju prevozi več kot 7.000 vozil, v času gradnje čim krajši čas zaprta, so vsa dela načrtovana kot kombinacija montažne in klasične gradnje. Na ta način se del elementov pripravi v naprej in nato na gradbišču samo vgradi, kar skrajša čas izvedbe del na terenu. Ker pa je za izvedbo navedenih del potrebno uporabljati mehanizacijo, ki ima visoko nosilnost in veliko težo, obenem pa zavzema veliko prostora, se je izkazalo da je te stroje mogoče primerno in varno stabilizirati samo na obstoječem asfaltnem cestišču Ižanske ceste. Del, kljub napovedim, da bo po 25. avgustu zapora le delna, ni mogoče varno in kakovostno izvajati ob polovični zapori prometa, zato je potrebno popolno zaporo podaljšati.
Mestna občina Ljubljana in Ljubljanski potniški promet bosta uskladila avtobusne prevoze in še posebej poskrbela za nemoten prevoz osnovnošolcev. Obvozna trasa linije 19 I bo od 2. septembra 2013 podaljšana in bo vozila iz Bežigrada (Železna cesta) preko Škofljice do Iške vasi. Potekala bo po obvozni trasi iz Iga preko Škofljice in Lavrice ter po Dolenjski cesti. Da bi prevoz potekal hitreje, avtobusi linije 19I na obvozu ne bodo ustavljali na vseh postajališčih, temveč samo na postajališčih: Spodnji Rudnik, Strelišče, Križanke, Drama, Pošta (oz. Konzorcij v smeri Ig), Bavarski dvor in Železna cesta.
Drugi avtobusi LPP bodo vozili kot doslej, in sicer:
- linija 19 B po redni trasi do končnega postajališča Jezero,
- linija 19 bo vozila po trasi Tomačevo – Barje.
Urejanje Ižanske ceste med križiščem s Peruzzijevo ulico in odcepom za Mateno je projekt Mestne občine Ljubljana in Direkcije RS za ceste, ki obsega čiščenje jarkov, zabijanje 12 m dolgih armirano-betonskih prednapetih pilotov, betoniranje armirano-betonske plošče, montažo v naprej pripravljenih montažnih sten višine od 160 do 290 cm, izdelavo armirano-betonskih uvoznih plošč do poslovnih in individualnih objektov, obnovo celotne voziščne konstrukcije in izvedbo obojestranske kolesarske steze, kot tudi pločnika. Cesta bo po končanem posegu široka 6,5 metrov, torej za meter širša, kot je sedaj, na obeh straneh pa bo površina, namenjena kolesarjem in pešcem, v širini 2,50 m.
Popolna zapora ceste je za opisana dela nujno potrebna, čeprav uporabnikom ceste neprijazna. Zato vse uporabnike ceste prosimo za razumevanje in strpnost.