Katalog informacij javnega značaja
Naziv družbe
Naziv: | JAVNI HOLDING Ljubljana, d.o.o. |
---|---|
Verovškova ul. 70, SI - 1000 Ljubljana | |
Telefon: | 01/ 4740 800, 4740 816 |
Telefax: | 01/ 4740 811 |
E-pošta: | info@jhl.si |
Spletna stran: | www.jhl.si |
Odgovorna oseba:
direktor Krištof Mlakar, univ. dipl. prav.
Datum prve objave kataloga:
1. julij 2004
Datum zadnje spremembe:
5. december 2024
Spletni naslov, kjer je katalog dostopen:
www.jhl.si
Druge oblike kataloga:
Na elektronskem naslovu info@jhl.si lahko katalog naročite v tiskani obliki.
Kratek opis delovnega področja družbe:
JAVNI HOLDING Ljubljana, d.o.o. je družba za izvajanje strokovnih in razvojnih nalog na področju gospodarskih javnih služb, zato je delo v družbi usmerjeno v usklajevanje investicij ter strokovno tehnične naloge (servisne storitve), kamor sodijo:
- priprava enotnih izhodišč za pripravo letnih načrtov javnih podjetij,
- usklajevanje predlogov investicijskih načrtov javnih podjetij,
- izvajanje nadzora nad poslovanjem javnih podjetij,
- skrb za enotno informiranje uporabnikov storitev javnih podjetij,
- priprava analiz in poročil o poslovanju javnih podjetij,
- spremljanje izvajanja cenovne politike javnih podjetij,
- izvajanje strokovnih, organizacijskih in administrativnih nalog za potrebe Sveta ustanoviteljev javnih podjetijn povezanih v JAVNI HOLDING Ljubljana, d.o.o., idr.
JAVNI HOLDING Ljubljana, d.o.o. opravlja naslednje dejavnosti določene v družbeni pogodbi:
- dejavnost uprav podjetij,
- dejavnost stikov z javnostjo,
- drugo podjetniško in poslovno svetovanje,
- upravljanje računalniških naprav in sistemov,
- drugo informiranje,
- dejavnost holdingov,
- drugo kreditiranje,
- druge pravne dejavnosti,
- računovodske, knjigovodske in revizijske dejavnosti, davčno svetovanje,
- druge nerazvrščene strokovne in tehnične dejavnosti,
- zbiranje terjatev in ocenjevanje kreditne sposobnosti,
- urejanje gospodarskih področij za učinkovitejše poslovanje,
- pomožne dejavnosti za izobraževanje,
- dejavnosti arhivov.
Družba lahko v manjšem obsegu in za potrebe registrirane dejavnosti v skladu z družbeno pogodbo opravlja tudi druge dejavnosti.
Seznam vseh notranjih organizacijskih enot:
Organizacijska področja:
Samostojni službi, ki sta neposredno podrejeni in odgovorni direktorju družbe:
- Urad direktorja, ki ga neposredno vodi direktor
- Služba za notranjo revizijo, vodja: mag. Mojca Korošec
Sektor za finance in računovodstvo, vodja Mira Filipič, v katerem delujeta:
- Služba za finance in kontroling, vodja: Katarina Tomažin
- Služba za računovodstvo, vodja:
Sektor za pravne, kadrovske in splošne zadeve:
- področje za pravne in splošne zadeve vodi: Maja Verbek
- področje za kadrovske zadeve vodi: Marija Zabukovec
v katerem delujeta:
- Pravna služba, vodenje po pooblastilu: Martina Pengov
- Služba za kadrovske in splošne zadeve:
- splošne zadeve vodi: Maja Verbek
- kadrovske zadeve vodi: Tanja Ulčar
Sektor za informatiko, vodi: direktor, koordinatorka po pooblastilu: Hermina Mencin
Sektor za javna naročila, vodja: Tina Bregar
Število zaposlenih: 201.
Vse NOE so na naslovu sedeža družbe, pri čemer so prostori Skupne blagajne na Mačkovi ulici 1.
Organigram družbe:
Organigram - JAVNI HOLDING Ljubljana
Uradne ure:
Uradne ure, namenjene poslovanju s strankami, so:
ponedeljek od 8. do 13. ure,
sreda od 8. do 14. ure,
petek od 8. do 12. ure.
Kontaktni podatki uradne osebe:
Uradna oseba, pristojna za posredovanje informacij javnega značaja:
mag. Vili Erveš, Sektor za pravne, kadrovske in splošne zadeve, samostojni strokovni sodelavec
- Telefon: 01/ 4740 860
- E-pošta: vili.erves@jhl.si
Namestnica uradne osebe, pristojne za posredovanje informacij javnega značaja:
Viktorija Marn, univ. dipl. prav., Sektor za pravne, kadrovske in splošne zadeve, strokovna sodelavka
- Telefon: 01/ 4740 839
- E-pošta: viktorija.marn@jhl.si
JAVNI HOLDING Ljubljana, d.o.o.
Verovškova ul. 70, Ljubljana
Državni predpisi:
Seznam zakonov
OPOZORILO: Za neuradno prečiščena besedila, ki predstavljajo zgolj informativni pripomoček, organ ne jamči odškodninsko ali kako drugače.
- Zakon o gospodarskih javnih službah
- Zakon o gospodarskih družbah
- Zakon o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti
- Zakon o računovodstvu
- Zakon o javnih financah
- Zakon o finančnem poslovanju, postopkih zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju
- Zakon o davčnem potrjevanju računov
- Zakon o delovnih razmerjih
- Zakon o javnem naročanju
- Zakon o izvršbi in zavarovanju
- Uredba o metodologiji za oblikovanje cen storitev obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja
Akti družbe
OPOZORILO: Za neuradno prečiščena besedila, ki predstavljajo zgolj informativni pripomoček, organ ne jamči odškodninsko ali kako drugače.
- Družbena pogodba JAVNEGA HOLDINGA Ljubljana, d.o.o.
- Akt o ustanoviteljskih pravicah in ustanovitvi Sveta ustanoviteljev javnih podjetij (neuradno prečiščeno besedilo).
- Pravilnik o poslovni skrivnosti
- Informacijska varnostna politika
Povezave na registre predpisov
Predlogi predpisov:
Družba z navedenim trenutno ne razpolaga.
Seznam strateških in programskih dokumentov:
Strateški načrt
Letna poročila
Javna naročila
Informacije po 11. in 12. odstavku 10.a člena ZDIJZ
Poročila o izvajanju ZDIJZ
- Poročilo o izvajanju ZDIJZ 2006
- Poročilo o izvajanju ZDIJZ 2005
- Poročilo o izvajanju ZDIJZ 2004
- Poročilo o izvajanju ZDIJZ 2003
Dostop do drugih podatkov
Vrste postopkov, ki jih vodi družba:
Seznam vrst uradnih postopkov
Vrste postopkov:
Družba kot oseba javnega prava pri javnem naročanju postopa po zakonodaji na področju javnih naročil.
Družba po pooblastilu javnih podjetij sodeluje v postopku sodne izvršbe v skladu z zakonodajo s področja izvršbe in zavarovanja.
Družba odloča o zahtevi za dostop do informacij javnega značaja po postopku, ki ga določa Zakon o dostopu do informacij javnega značaja in pri pisni zahtevi za vprašanja, ki niso urejena z navedenim zakonom, Zakon o splošnem upravnem postopku.
Družba postopa tudi na podlagi Zakona o medijih.
Izvajanje storitev:
JAVNI HOLDING Ljubljana, d.o.o., je družba za izvajanje strokovnih in razvojnih nalog na področju gospodarskih javnih služb. Namen družbe je usklajevanje investicij ter opravljanje strokovno tehničnih nalog oziroma servisnih storitev za javna podjetja, kamor sodijo predvsem priprava enotnih izhodišč za pripravo letnih načrtov, usklajevanje predlogov investicijskih načrtov javnih podjetij, izvajanje nadzora nad poslovanjem javnih podjetij, spremljanje izvajanja cenovne politike, skrb za enotno informiranje uporabnikov storitev javnih podjetij ter priprava analiz in poročil o poslovanju javnih podjetij.
Javni holding v obliki strateškega holdinga združuje podporne službe družb v skupini oziroma družb, za katere opravlja strokovne storitve (finančno računovodsko službo, službo za javna naročila, službo za informatiko ter pravno in kadrovsko službo), katerih temelj je enotno izvajanje strokovnih podpornih dejavnosti.
Seznam javnih evidenc:
Družba ne upravlja javnih evidenc.
Seznam zbirk:
V pripravi za OPSI (v sodelovanju z MJU).
Opis dostopa do posameznih sklopov informacij:
Splošne informacije o dostopu do IJZ
Napotki glede izvrševanja pravic v zvezi z dostopom do IJZ
Priprava kataloga IJZ izhaja iz dejstva, da morajo uporabniki, da bi lažje uresničili svoje pravice po Zakonu o dostopu do informacij javnega značaja, imeti jasen vpogled v organizacijo in njeno delovno področje, z jasnimi informacijami o vsebinskih sklopih IJZ, ki jim ga organizacija posreduje.
Katalog IJZ je obsežen in pogosto spremenljiv dokument, zato se daje prednost elektronski objavi, ki pa mora zaradi obstoja digitalne ločnice omogočati tudi izpis v fizični obliki. Elektronski katalog IJZ omogoča tudi prednost neposredne povezave na posamezne dokumente, kar uporabnikom omogoča enostaven in učinkovit dostop do posameznih IJZ, organizacije pa razbremeni ročnega posredovanja zahtevanih informacij po katalogu.
Več o izvrševanju pravic v zvezi z dostopom do IJZ najdete na spletnem naslovu Informacijski pooblaščenec
Uredba o posredovanju in ponovni uporabi IJZ
Vlada Republike Slovenije je izdala Uredbo o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja na podlagi 11. člena, petega odstavka 25. člena, 35. člena in šestega odstavka 37. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja, ki je bila objavljena v Uradnem listu RS, št. 24/16. Čistopis zakona in uredbe je dosegljiv na spletnih straneh pooblaščenca za dostop do informacij javnega značaja.
Stroškovnik, cenik in pogoji za ponovno uporabo informacij javnega značaja:
Stroške posredovanja informacij, enotni stroškovnik in način plačila stroškov določa Uredba o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja v členih 16 do 18.
Za posredovanje informacij lahko družba prosilcu zaračuna le materialne stroške, kadar ti presegajo 20 EUR (z vključenim DDV).
Cene materialnih stroškov za posredovanje informacij javnega značaja so (brez DDV):
1. ena stran fotokopije ali tiskanega formata A4 0,06 eura,
2. ena stran fotokopije ali tiskanega formata A3 0,13 eura,
3. ena stran fotokopije ali tiskanega večjega formata 1,25 eura,
4. ena stran barvne fotokopije ali tiskanega formata A4 0,63 eura,
5. ena stran barvne fotokopije ali tiskanega formata A3 1,25 eura,
6. ena stran barvne fotokopije ali tiskanega večjega formata 2,50 eura,
7. elektronski zapis na eni zgoščenki CD 2,09 eura,
8. elektronski zapis na eni zgoščenki DVD-R 2,92 eura,
9. elektronski zapis na enem USB-ključku, cena, po kateri je USB-ključek organ nabavil,
10. pretvorba ene strani dokumenta formata A4 iz fizične v elektronsko obliko 0,08 eura,
11. pretvorba ene strani dokumenta formata A3 iz fizične v elektronsko obliko 0,20 eura,
12. poštnina za pošiljanje informacij po pošti skladno z veljavnim cenikom za poštne storitve.
Ponovna uporaba informacij javnega značaja:
Zaračunavanje mejnih stroškov in cene ter drugi pogoji ponovne uporabe je določeno v Uredbi o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja v členih 20 do 26.
Seznam najpogosteje zahtevanih informacij oziroma tematskih sklopov:
Podatki iz postopkov javnih naročil.