O družbi

Strokovnega sodelavca v Sektorju za informatiko (m/ž) (inženir za kibernetsko varnost) - 1 prosto delovno mesto

Od vas pričakujemo:

  • zahtevana je 6.raven izobrazbe, podraven 6/2 - visokošolski programi računalniške, tehnične ali druge ustrezne smeri glede na področje dela in 3 leta delovnih izkušenj ali 7. raven izobrazbe - univerzitetni programi računalniške, tehnične ali druge ustrezne smeri glede na področje dela in 1 leto delovnih izkušenj,
  • dela in naloge se bodo opravljala na področju kibernetske varnosti, zato od vas pričakujemo dobro poznavanje in upravljanje IKT tehnologij s poudarkom na kibernetski varnosti, poznavanje varnostnih gradnikov informacijskega sistema in njihove vloge, znanje načrtovanja tehničnih rešitev, predanost razvoju, uporabi in prenosu znanja, aktivno znanje angleškega jezika, vozniški izpit B kategorije.

Vaše delovne naloge bodo obsegale:

  • sodelovanje pri razvoju in implementaciji tehnoloških rešitev, ki naslavljajo izzive s področja kibernetske varnosti,
  • vpeljava dobrih praks na področju kibernetske varnosti,
  • načrtovanje, integracija in upravljanje varnostnih sistemov za zaščito pred kibernetskimi grožnjami (SIEM, ADS, SOC, PAM …),
  • spremljanje odzivov na varnostne incidente, sodelovanje pri analizi vzrokov in komunikacija z notranjimi ter zunanjimi deležniki,
  • aktivno prispevanje k notranjemu in zunanjemu ozaveščanju na področju kibernetske varnosti,
  • spremljanje razvojnih trendov in tehnologij s področja kibernetske varnosti,
  • strokovno oziroma tehnično zahtevne naloge s področja dela,
  • oblikovanje strokovnih rešitev in drugih zahtevnih gradiv s predlogi ukrepov s področja dela ter priprava drugih tekstov, dokumentov in poročil s področja dela,
  • zbiranje, analiziranje, obdelovanje in interpretiranje podatkov oziroma baz podatkov ter dajanje pojasnil s področja dela,
  • vodenje različnih evidenc s področja dela,
  • vodenje in sodelovanje v zahtevnih projektnih skupinah,
  • druga dela in naloge s področja dela.Nudimo vam zanimivo delo v prijetnem, dinamičnem okolju skupaj z inovativnimi in visoko motiviranimi sodelavci, predvsem pa veliko možnosti za strokovno izpopolnjevanje in osebni razvoj. 

Z izbranim kandidatom oz. kandidatko bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas s polnim delovnim časom in (štiri) 4-mesečnim poskusnim delom.  

Kandidate vabimo, da nam najkasneje do 11. 4. 2025 pošljejo prijave z dokazili o izpolnjevanju pogojev in kratkim življenjepisom na e-naslov kadri@jhl.si ali po pošti:

JAVNI HOLDING Ljubljana, d.o.o. (s pripisom: VLOGA: »STROKOVNI SODELAVEC – Sektor za informatiko -inženir za kibernetsko varnost«)

Služba za kadrovske in splošne zadeve

Verovškova ulica 70, 1000 Ljubljana

»Zaposlujemo po načelu nediskriminatornosti in enakih možnosti.«

S prijavo na e- novice soglašate, da JAVNI HOLDING Ljubljana, d.o.o. uporabi vaš elektronski naslov za namene obveščanja o novostih, ponudbi, splošnih informacijah, povezanih z dejavnostjo, ki jo izvaja JAVNI HOLDING Ljubljana, d.o.o., dogodkih, nagradnih igrah in drugih aktualnih zadevah ter poslovnih informacijah ter da izvaja analize o branju poslanih vsebin za lastne potrebe. Vaše osebne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) JAVNI HOLDING Ljubljana, d.o.o. lahko obdeluje do preklica vaše privolitve.

\r\n\r\n

Hkrati ste s prijavo na e-novice seznanjeni, da se iz sistema obveščanja (e-novic) lahko kadarkoli odjavite preko povezave, ki bo v vsakem sporočilu.

\r\n\r\n

JAVNI HOLDING Ljubljana, d.o.o. se zavezuje, da elektronskega naslova ne bo posredoval, posodil ali prodal tretji osebi, brez predhodnega obvestila in pridobitve pisnega soglasja posameznika, in da bo vaše osebne podatke skrbno varoval v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. S prijavo ste seznanjeni, da JAVNI HOLDING Ljubljana, d.o.o. lahko uporablja zunanji novičarski servis skladno s pravili slednjega (npr. mailChimp) in podatke hrani v oblaku.

\r\n\r\n

Osebne podatke o posamezniku/ici bo JAVNI HOLDING Ljubljana, d.o.o. obdeloval zgolj v okviru zgoraj naštetih namenov zbiranja.

\r\n